Verzending

Hebben jullie gratis verzending?

Ja, we bieden gratis verzending aan.

Voor leveringen Oostende kunnen we gratis verzending aanbieden vanaf 50 euro bestelbedrag. Deze pakketten worden dan door ons afgeleverd tijdens de dag, avond of in het weekend.

Volgende postcodes kunnen kiezen voor gratis verzending vanaf 50 euro:

  • 8400: Oostende

Indien de doos niet vol is, rekenen we verzendkosten aan voor die doos.

Waarom rekenen jullie verzendkosten voor een niet volle doos?

Als je doos niet volledig gevuld is brengt dit kosten met zich mee. We moeten voor iedere doos een aparte verzendlabel afdrukken en betalen. Als je doos vol is, zijn de verzendkosten bijgerekend in je producten waardoor we de verzending gratis kunnen geven. Wij van Bierwebshop willen hier zo transparant mogelijk over zijn, gratis verzending bestaat nu eenmaal niet.

Een tweede grote reden is duurzaamheid. Een half gevulde doos neemt onnodig plaats in in de bestelwagen van onze leverancier. Deze plaats kon dan gebruikt worden door een ander pakket waardoor er minder vervoer nodig is voor hetzelfde aantal producten.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Producten op voorraad worden altijd binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Bestellingen die voor 15u geplaatst zijn, worden meestal binnen 2 werkdagen verzonden. Producten niet op voorraad zijn meestal binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden, afhankelijk van onze leveranciers.

We doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Meer dan 95% van onze pakketten komen ruim op tijd aan. Als buiten onze wil om de levertijd langer duurt dan aangegeven op de website zullen we je altijd op de hoogte brengen.

Indien mogelijk bieden we je altijd een track and trace-code aan als je pakket verzonden is.

Bij gratis leveringen via avond- of weekendlevering zal voorafgaand gecommuniceerd worden wanneer het pakket zal afgeleverd worden door ons. Hiervoor ontvang je dus geen track and trace-code.

Waar leveren jullie?

We doen voorlopig enkel leveringen in België 

Welke bezorgingsopties bieden jullie?

verzending via Bpost

Hoeveel kost het leveren van mijn pakket?

Voor al onze pakketten rekenen we volgende verzendkosten aan:

Wat betekent de status van mijn bestelling?

Van bestelling tot verzending kunnen er meerdere statussen zichtbaar zijn.

Wachtend op betaling

De bestelling is net binnengekomen en je moet deze nog betalen. Als je reeds betaald hebt zal deze status spoedig veranderen na het binnenkomen van bevestiging van onze betaalpartner.

In de wacht

Deze status wilt zeggen dat je producten gereserveerd zijn en dat we wachten op je betaling.

In behandeling

De betaling is succesvol geslaagd of je hebt gekozen voor achteraf betalen. De producten die je besteld hebt zijn gereserveerd in ons systeem en we zullen je bestelling zo snel mogelijk inpakken en verzenden.

Geannuleerd

Een geannuleerde bestelling kan een bestelling zijn waarvan de betaaltermijn verstreken is. Je kan deze ook zelf hebben geannuleerd. Geannuleerde bestellingen worden automatisch verwijderd na 7 dagen. Heb je per ongeluk een bestelling geannuleerd? Bestel dan gewoon opnieuw, je geannuleerde bestelling wordt niet door ons verwerkt.

Mislukt

De bestelling kan mislukt zijn door een mislukte betaling of door een andere fout in ons systeem. Als je vragen hebt over je mislukte bestelling, aarzel dan niet om ons te contacteren

Afgerond

Je bestelling is volledig afgerond langs onze kant en is klaar voor verzending.

Verzonden

Je bestelling is verzonden. Ondertussen heb je een track&trace code ontvangen van onze verzendpartner waarmee je de verzending verder zal kunnen opvolgen.

De vervoerdienst heeft mijn pakje teruggestuurd, wat nu?

Indien je het pakje niet tijdig hebt afgehaald in een pakketpunt of je niet aanwezig was bij levering en het pakje terug naar ons wordt gestuurd heb je twee mogelijkheden:

  • Je wilt het pakketje alsnog ontvangen: in dit geval betaal je opnieuw verzendkosten. Deze levering wordt als nieuwe verzending behandeld.
  • Je wilt het pakketje niet meer ontvangen: in dit geval krijg je het bedrag van de bestelling teruggestort na aftrek van de verzendkosten.

Ik heb iets besteld maar ik kreeg geen bevestiging?

Als je niet zeker bent of je bestelling gelukt is kan je altijd gaan kijken in je account. Staat je bestelling er tussen? Dan is het gelukt!

Als je bestelling er niet tussen staat en je krijgt binnen de 60min geen bevestiging mag je altijd contact met ons opnemen. Indien er reeds geld afgeschreven was van je rekening betalen wij dit uiteraard terug.

Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Zolang je bestelling nog niet door ons verwerkt en verzonden is kan je altijd wijzigingen aanbrengen. Hiervoor dien je wel contact met ons op te nemen.

Wordt mijn pakket wel veilig verpakt?

Je pakket wordt met de grootste zorg door ons verpakt. We gebruiken altijd verpakking speciaal bedoeld voor transport van glazen flessen. We voorzien ook altijd gratis een verzekering op je pakket mocht er onverhoopt toch iets mislopen bij het transport.